Üld- ja müügitingimused
Veebipoe Hyggering.ee (edaspidi Veebipood) omanik on
Hyggering OÜ (registrikood 16376078), asukohaga Tallinna mnt. 17, 80036, Pärnu,
Eesti.
Müügilepingu
kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete
juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes
müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning
kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse
vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba
juures.
Tellimuse
vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv
toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille
saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti
pangamaksed: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Nordea
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel
nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Montonio
Finance OÜ. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas –
pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub
ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates
tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning
edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja
Montonio Finance OÜ-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba
lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel
ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata,
kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse Eesti riigi piires.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad
valikud: veebipoe pakiautomaatide partnerid (SmartPost, Omniva, DPD)
kullerfirmad (Omniva, DPD), Cargo, suuremamahuliste kaupade korral
transpordifirma või ise kaubale järele tulemise võimalus.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on
kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud
sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45
kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes
sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul (olenevalt toodetest ei pruugi
ostjal taganemise õigust olla, vt võlaõigusseaduse §
53 lg-s 4 loetletud tingimusi).
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud
kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja
toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises
poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba
olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või
kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba
väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada lihtsõnalises vormis kauba
ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile
hyggering@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul,
kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta
tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14
päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba
üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale
viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates
taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni
on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid,
et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige
odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise
viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase
kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda
ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud
oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni
esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele
mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel
ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest
ostjale. Sellest 6 kuu jooksul alates asja üleandmisest ostjale
eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse
ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe
kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile hyggering@gmail.com
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast
kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest
Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa
ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik
müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või
kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus
ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult
tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab
isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada
kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja
e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi
sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist
otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest
pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või
järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata
e-kirja aadressile hyggering@gmail.com
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust
kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni
poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel
sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis
on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava
platvormi poole.